
Birincil ısı şebekesinden gelen suyu tahrik enerjisi olarak kullanarak, ikincil ısı şebekesinin ısıtma kalitesini sağlamak koşuluyla, birincil ısı şebekesinden gelen geri dönüş suyunun sıcaklığını 30℃’nin altına düşürüyoruz. Bu sayede, kojenerasyonun ısıtma kapasitesini %30 artırabilir, enerji tüketimini %40 azaltabilir ve mevcut ısı şebekesinin taşıma kapasitesini %80 artırabiliriz.
Müşterilerin taleplerine göre özel olarak tasarlanabilir. Tek bir makine 30-400 bin metrekarelik alanın ısıtma ihtiyacını karşılayabilir.